Support & BeheerParTech IT heeft een stabiel en gestroomlijnd proces voor Support & Beheer opgezet. Hiermee kunnen wij u ondersteuning bieden voor bestaande Sitecore applicaties of applicaties die eerder door ons zijn opgeleverd.

U kan bij ons een beheercontract afsluiten zodat u daarna altijd direct bij ons terecht kan met al uw vragen over uw applicaties. Wij nemen op dat moment de verantwoordelijkheid op ons voor het goed functioneren van de applicaties. Een beheercontact bij ParTech IT ontzorgt en ondersteunt u op verschillende manieren die wij op deze pagina verder zullen toelichten.

Onze standaard beheercontracten

Voordat we ingaan op de details van deze dienst tonen wij u eerst een overzicht van onze standaard beheercontracten. Wij kunnen uiteraard in overleg ook aangepaste vormen aanbieden. Indien u meer informatie wilt over support & beheer of graag een vrijblijvend gesprek met ons wil, neem dan contact met ons op.


Brons


Zilver


Goud


Platina

Beschikbaarheid

Tijdens
kantooruren

Tijdens
Kantooruren

24 / 7

24 / 7

Reactietijd

Binnen 24 uur

Binnen 24 uur

Binnen 8 uur

Binnen 1 uur

Adviesgesprek

Elke 6 maanden

Elke 3 maanden

Elke 2 maanden

Elke maand

RFC
(Requests For Change)

Beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Toegang tot onze issuetracker

Niet beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Rapportages

Niet beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Release management

Niet beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Sitecore updates

Niet beschikbaar

Niet beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Monitoring

Niet beschikbaar

Niet beschikbaar

Beschikbaar

Beschikbaar

Issuetracker

Wij maken voor Support & Beheer gebruik van een softwarepakket voor het beheren van de inkomende probleemmeldingen en verzoeken voor wijzigingen. Als klant kunt u toegang krijgen tot dit systeem en daar uw meldingen in registreren. Ons team van specialisten pakken nemen deze meldingen daarna in behandeling en u kunt gedurende de levensduur van de melding continu de status volgen. Alle communicatie omtrent de melding zal zoveel mogelijk via dit systeem verlopen.

RFC's

Een van de belangrijkste onderdelen van Support & Beheer is de behandeling van zogenaamde RFC's, wat staat voor Requests For Change. Daarmee bedoelen we de verzoeken om functionaliteiten van uw applicatie te wijzigen of nieuw te ontwikkelen. Deze verzoeken kunt u bij ons indienen en vervolgens gaan onze specialisten deze doorvoeren in uw applicatie. Zij zijn altijd op de hoogte van alle ins en outs van uw applicatie.

Rapportages

Wij houden verschillende statistieken bij over het functioneren van uw applicatie. Denk daarbij aan responsetijden in bepaalde situaties, welke fouten er optreden en hoe vaak deze fouten optreden. U ontvangt periodiek een rapportage met daarin deze gegevens.

Release management

Als uw met regelmaat RFC's aanmeldt, dan bieden wij hiervoor release management aan. Dat houdt in dat we op vaste momenten uw RFC's opleveren ter test, acceptatie en uiteindelijk op uw productieomgeving. Op deze manier kan uw eigen organisatie hier gemakkelijk op inspelen.

Sitecore updates

Voor Sitecore verschijnen een aantal keer per jaar belangrijke updates. Wij volgen dit op de voet en behoren altijd de de eersten die deze updates testen en installeren. Dit kunnen wij ook voor uw applicaties toepassen. Hiermee voorkomt u dat u zelf moet bijhouden welke updates er verschijnen en of zij geschikt zijn voor uw systeem.

Monitoring

Wanneer u van ons een 24/7 beschikbaarheid verwacht, dan kunnen wij daarnaast ook actieve monitoring op uw applicatie aanbieden. In dat geval stellen wij notificaties in die ons direct op de hoogte stellen indien er iets verkeerd gaat, bijvoorbeeld als uw website plotseling niet bereikbaar of erg traag is. Monitoring draagt enorm bij aan een hoge up-time.

Wij kunnen uw organisatie ontzorgen door uw applicaties in beheer te nemen!

Vraag ons om een vrijblijvend gesprek

Copyright © 2013 ParTech IT